No comments yet

“ΕΛΠΙΔΑ” – Γιάννης Στρατάκης: Πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης από Φλώρινα 14-2-2023: Κάναμε ότι σας υποσχεθήκαμε!Ποια είναι άραγε αυτά που υλοποιήθηκαν και δεν τα γνωρίζουν οι Φλωρινιώτες;

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Φλώρινα 20-2-2023

Πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης από Φλώρινα 14-2-2023:

 Κάναμε ότι σας υποσχεθήκαμε!

 

Ναι πράγματι βρίσκονται σε φάση υλοποίησης

-το αρδευτικό της Τριανταφυλλιάς πρώτη φάση.

-το αρδευτικό Πρεσπών

-το αρδευτικό Παρορίου

Μόνο που οι πράξεις έργων εντάχθηκαν στο Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης από την προηγούμενη κυβέρνηση (2 Ιούλιου 2019 και πριν) και όχι τη σημερινή!

Υπήρχε περίπτωση να μην προχωρήσουν;

Τα έργα όμως αυτά είναι τα μόνα αναπτυξιακά που εξελίσσονται στην Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας, Κυβερνητικής ή Περιφερειακής αρμοδιότητας (του κ. Κασαπίδη).

Μάλλον δεν ενημέρωσαν τον Πρωθυπουργό:

– Ότι ο κάθετος οδικός άξονας που θα οδηγήσει τη Δυτική Μακεδονία στην Ευρώπη και το κέντρο του Θεσσαλικού κάμπου, ακόμη μελετάται εδώ και πολλά χρόνια, αλλά και έχει υποβαθμισθεί ήδη το τμήμα Κοζάνη-Λάρισσα.

-Ότι η μελέτη του οδικού έργου Φλώρινα- Βίγλα ακυρώθηκε και άρα θάβονται οι ελπίδες για την κατασκευή- βελτίωσή του.

-Ότι το οδικό τμήμα διασταύρωση Πρεσπών- Κρυσταλλοπηγή παραμένει στα συρτάρια.

– Ότι η βελτίωση του χιονοδρομικού κέντρου Βίγλας αντί την άμεση ένταξή του στο ΕΣΠΑ με 8,5 εκατ.ευρώ για άμεση υλοποίηση, εντάχθηκε στο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων με 6,5 εκατ., με αμφισβητούμενη ημερομηνία υλοποίησης μετά το 2026.

-Ότι καταργήθηκε το τμήμα Σιδηροδρομικής σύνδεσης Φλώρινα- Αλβανία (δηλώσεις υφυπουργού μεταφορών κ. Καραγιάννη).

-Ότι δεν μιλάμε για ηλεκτροκίνηση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου αλλά για βελτιώσεις στην ήδη βελτιωμένη  σιδ. γραμμή σε άγνωστο μέλλον.

– Ότι η περιοχή της Φλώρινας δεν περιλαμβάνεται στις ζώνες καινοτομίας 1ης ταχύτητας,  ως άμεσα απολιγνιτοποιημένη Περιοχή.

– Ότι με την απολιγνιτοποίηση χάθηκε και η τελευταία βιομηχανική δραστηριότητα στη Φλώρινα.

-Ότι εξαιτίας αυτής της μεταβολής η τηλεθέρμανση της πόλης της Φλώρινας έγινε όνειρο. Συνδέεται με το ακριβό φυσικό αέριο.

-Ότι πρόσφατα η τοπική κοινωνία βγήκε στους δρόμους διεκδικώντας φθηνό πετρέλαιο θέρμανσης και περιμένει….

– Ότι καρκινοβατεί το άνοιγμα των συνόρων στο λαιμό και την Αλβανία για τόνωση της τουριστικής οικονομίας. κ.α.

Ποια είναι άραγε αυτά που υλοποιήθηκαν και δεν τα γνωρίζουν οι Φλωρινιώτες;

Και ποιος έπρεπε να κάνει αυτήν την ενημέρωση, η Περιφερειακή Αρχή που είναι απούσα από τη Φλώρινα;

 

Είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως η τύχη του τόπου μας είναι στα δικά μας χέρια.

Όλα τα παραπάνω έργα και αλλά ακόμη, εξαρτώνται από τη δραστηριότητα των Τοπικών μας Αρχών και ιδιαίτερα της  Περιφερειακής Αρχής που έχει την αναπτυξιακή αρμοδιότητα. Στη δική μας περίπτωση, το αναπτυξιακό της έργο αρμοδιότητάς της, εξαντλείται δυστυχώς στη Σήραγγα της Κλεισούρας και μόνο, χρήσιμο μεν αλλά δευτερεύουσας αναπτυξιακής προτεραιότητας (π.χ πόσο πιο χρήσιμο αναπτυξιακά είναι το φράγμα Νεστορίου για την Καστοριά που καρκινοβατεί).

Είναι  βεβαίως και πολιτική ευθύνη και του Πρωθυπουργού και των άμεσων συνεργατών του, που δεν φρόντισαν να τον ενημερώσουν και να τον  προστατεύσουν!

Άλλωστε η πολιτική έχει ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη περίοδο την αξιοπιστία, αυτή που υποστηρίζει πως υπηρετεί ο Πρωθυπουργός.

 

Υ.Γ.: Η ημέρα (που δεν περιλαμβάνονταν στον κορμό της επίσκεψης), η οργάνωση  και η πρωινή ώρα παρουσίας στη Φλώρινα , είναι ενδείξεις που δείχνουν που δόθηκε το βάρος της επίσκεψης, η οποία κυρίως περιστράφηκε με κατευθυντήρια γραμμή εκ μέρους της Περιφέρειας σε Κοζάνη και Καστοριά και όχι στο σύνολο της Δυτ. Μακεδονίας.

 

Γιάννης Στρατάκης

 

Περ. Σύμβουλος Συνδυασμού «ΕΛΠΙΔΑ»

 

Post a comment

© 2024 Γεωργία Ζεμπιλιάδου.